bloggtorka

Hej, jag har inte blggat på ganska länge nu... men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Pelle mår bra, återtog apporten idag, ett segt moment. vädret är inte roligt så vi kör på inomhusaktivering ett tag.

Imorgon är det dags för det första nationela, men jag tror det kommer gå bra. Men nästa vecka är det lov och då tänkte vi vara aktiva! vi har planerat in ett besök på hundcafeét, ett antal långpromenader vid delsjön och sisjön. Vi tänkte ta en tripp till brukshundklubben och även leta reda på en av mammas kompisar som har en hund i samma ålder och storlek. jag tror de skulle tycka om varandra.


Jaaag läängtar till sommaren!!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0