Delsjön

Idag gick vi runt delsjön, Jag, Mamma, Ella och Pelle. PRomenaden tog nog uppemot två och en halv timma och det var riktigt mysigt! Vid hälften stannade vi och fikade med gifflar och varm choklad. Pelle fick ett tuggben.
 
Det var ganska mycket människor som var ute och promenerade i det fina vädret. Pelle hade vi i långlinan, och han fick gå ganska löst. Han brydde sig inte ett dugg åt varken löpare, "gåare", barnvagnar eller cyklar. Så himla duktig! Hundar tycker han fortfarande är väldigt intressanta, men jag kunde faktiskt få honom att fokusera på mig(min hand) när jag hade fullt med gott levergodis i handen.
Solen var iallfall framme och det blev en riktig skön promenad.

Så här trötta blev vi när vi kom hem:'

Imorgon börjar skolan och lovet är slut.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0