Fredag.

Idag åkte jag, mamma och Pelle till Göteborg-Mölndal brukshundklubb (GMBK). Göteborgs hunduhngdom (GHU) ligger också där, och vi åkte dit för att kolla hur det säg ut och verkade och sådär. Det var inga människor där när vi var där men vi tyckte att det verkade vara bra och seriöst. Nackdelen är att det ligger så avskilt, långt in i en skog vid mölndal. Det går en direkt buss från oss dit, men då måste man gå upp för den långa slingriga vägen till sjäva klubbhuset.

För att se hur lång tid det tog att gå den vägen gick vi ner och upp med Pelle, det tog ungefär 40 minuter. Men jag ska nog ändå bli medlem och gå någon kurs, mamma eller pappa får skjutsa mig. På måndag lägger de upp sina kurser.

Efter det åkte vi in till stan för att besöka ett nyöppnat hundcafé, men det var så mycket hundar så vi fick åka hem igen. Kommer att försöka någon annan dag.


Nu MÅSTE jag sova!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0