Läger!

Jag ska på läger! Det anordnas av blå stjärnan i början av sommaren. Så här står det på hemsidan:

Under 2011 erbjuder Svenska Blå Stjärnan två hundläger för barn och ungdomar. Du får prova det senaste inom hundträning och lära dig mer om hundars beteende. Dessutom kommer en instruktör att berätta mer om första hjälpen för hund. Du får t.ex. lära dig att lägga tassbandage och hur man gör konstgjord andning på en hund. Utöver detta blir det korvgrillning, hundtokiga kompisar och mycket annat. För att alla ska få ut så mycket av lägret som möjligt är det viktigt att du har god kontroll på din hund och att den trivs bra tillsammans med andra hundar och människor. På båda lägerplatserna finns det agilitybana och trevliga omgivningar för roliga hundpromenader.

Det blir nog jättekul, hoppas bara Pelle sköter bsig :D

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du hundvän! Jag vill tipsa om min blogg där jag idag har samlat råd till hundägare från SVA, Jägareförbundet m.fl. med anledning av rävens dvärgbandmask.

http://www.svenskhund.se/redaktionellt_blogg.asp?skribent=Sofia

Ha en bra dag!

Hälsningar

Sofia



2011-02-16 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0