heej!

Igår var jag och Pelle ute på promenad i tre timmar. Vi hade en seg morgon och jag tänkte slå ihop morgonpromenaden och lunchpromenaden. Vi började med att gå till ängen där vi kastade lite boll och jag hittade min klicker :) sen gick vi ner till hamnen och sen längs med vattnet till (där vi satte oss på en sten och tittade på vattnet) hundskolan och sen upp till en båtplats (där vi gick vilse och var tvungen att klättra under båtarna för att komma ut) sen kom vi ut till hagen och sen hem. En riktig skön och härlig promenix :) Solen var framme och den värmde faktiskt också, riktiga vårkänslor ♥

Idag åkte jag direkt efter skolan  till mormor och morfar för att borsta Tippo. Jag gav dem i julkapp en furminator och att jag skulle komma och borsta Tippo en gång i månaden. Jag har inte testat furminatorn innan men den var superbra, det blev en stor päslhög bredvid hunden :)
                               

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0