Ikväll är det kurs!

Ikväll åker jag och Pelle till GHU för första tillfället i tävlingslydnadskursen. Det ska bli spännande och mycket roligt, jag har fått kursplaneringen och allting verkar noga genomtänkt och vi kommer få mycket tid att träna på de olika momenten.

Pelle har också fått årets första fästing. Den lilla rackaren satt i ljumsken när jag hittade den. Vi får se om vi kommer att köpa preparat mot fästingarna. Med tanke på hur mycket vi har gått i skogen de senaste dagarna har han inte alls fått många. Han kanske är en sån hund som fästingarna inte gillar *peppar, peppar*  och då känns det lite onödigt att hälla på honom med massa gift.



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej hej,vilken söt hund,läs gärna min blogg och komentera,jag ska snart hämta en chihuahua och i min blogg så skriver jag om han:D

Besök min blogg!:D

2011-05-14 @ 19:01:30
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0