Klubben ikväll

Det är väldigt mycket saker i skolan just nu. Denna veckan har vi allting som är kvar under terminen och veckorna efter händer ingenting..dålig planering tycker jag..

Men, ikväll kommer jag att åka ner till klubben för att träna, min ludnadsinstruktör kommer vara där och hjälpa till och komma med lite råd. Jag ska fundera ut en eller kanske två saker som jag vill jobba med mer och som jag skulle behöva få lite mer tips om.

Linförigheten är en av dem två, Pelle tröttnar efter bara några steg och jag tycker att han borde vara mer motiverad. På tävling ska han ji gå länge, med svängar och stopp och raksträckor. Så det behöver vi öva på.

Jag kommer också be henne att testa en tandvisning på Pelle. Hon gjorde det så bra  förra gången så jag måste ta vara på dem tillfällena.

Det är nog dem två sakerna vi kommer köra mest tror jag, sedan kommer vi säkert gå igenom de andra momenten också :)


Jag återkommer ikväll eller imorgon om hur det gick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0