Utflykt över helgen!

Har inte haft tillgång på internet under helgen för jag, mina syskon, min mamma, min mormor och Pelle knökade ihop i bilen och körde 5 timmar till vårat sommarställe. Jag, mina systrar och Pelle fick sitta i baksätet och det blev väldigt trångt, Pelle satt oftast i mitt knä...men det var mysigt :)

(Planen var att vi skulle gå på spa men p.g.a. åldergräns gick inte det...) Istället gick vi runt lite i staden men var också hemma mycket med Pelle och gick många skogspromenader där han fick springa lös.
Senast Pelle var där var han en pytteliten valp och nu är han drygt ett år. Hjälp vad tiden går fort! Jag tror inte att han kände igen sig men han stormtrivdes iallafall.

Han fick en ny leksak och det var omöjligt att inte ta lite kort på honom när han fick den. Han blev helt överlycklig och sprang runt med den jättelänge. Här kommer lite bilder :)



Fler bidler kommer synas i dem kommande inläggen :)
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0