ahhgggr!

Jag tror aldrig jag har blivit så besviken över att skjuta upp ett prov. vår Mattelärare var sjuk idag också så provet blir inte förräns på måndag, det kan ju verka bra, men nästa v ecka har vi så otroligt mycket saker ändå, inte bra...

MEN, vår underbara SO-lärare meddelade också, eftersom han visste att vi hade så mycket nästa vecka och att han ändå inte skulle kunna gå igenom alla arbeten innan vi slutar, att vi skjuter upp inlämningen till tisdag V.50. wihoo!

Dagen har avrit bra, spanska och sen slöjd. Jag håller på med ett täcke till Pelle i slöjden ni får se det när det blir klart, troligtvis nästa vecka :) Jag får skynda mig för det behövs ju nu :o Sen hade vi Matte/NO med vikarie och sist SO.

Jag skyndade mig hem till Pelle efter skolan, men när jag kom fram till huset kom jag på att mina nycklar låg i den gamla jackan som jag då inte hade på mig, gud vad jobbigt det blev! som tur var kände jag på handtaget och märkte att den var öppen, Anna och några av hennes kompisar var hemma. (phu!)

ikväll kanske vi åker till Sisjön för vi behöver mat (coop), och man kan ju inte åka dit utan att göra ett besök på någon av djuraffärerna som finns där. Till Pelle behöver vi: Bajspåsar, Julklapp d.v.s. koppel och halsband och som alltid lite ben som han kan knaga på. lite extra godis skadar ju inte heller...

Det är så himla vackert ute nu också, även fast det är kallt (-14 häromdan). så jag tänkte gå ut i snön med min kamera och ta några fina foton.

Här kommer en färsk bild på Pelle (jag tog med webcamen så det är VÄLDIGT dålig kvalitet på bilden)



Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0