Ett år sedan

För ett år sedan fick jag reda på att vi skulleköpa en hund! Vi satt i bilen när mamma började prata om vilka hundraser som inte skulle passa oss, först fattade jag ingenting men sen sa hon att vi skulle köpa en hund till sommaren.

Det tog en bra stund för mig att förstå men sen satte jag mig vid datorn och skrev ut skk´s lista på hundraser, sen satte vi igånng med att stryka. Storpudeln var rasen som fanns med på listan längst <3

Detta året har verkligen gått jättefort!


Nu ska jag gå upp ur sängen och gå och äta frukost. Sen går vi till pappa och förbreder nästa julfirande. hela pappas släkt kommer och det kommer bli god mat, lång julklappsuydelning och två hundar. Pelle och Tuff som är min kusins hund. De träffades i sommras och då gick det jättebra!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0