Halloj!!

Idag har jag haft matte, gympa, spanska och no. På NOn diskuterade vi om våra energikällor i små grupper, en person för varje källa per grupp. Det var väldsigt roligt och intressant! Hemma fixade jag en julklapp(hemlig) och sen gick jag ut på en långpromenad med Pelle istället för att gå och kolla på Annas pjäs. Promenaden var mysig men Pelle har börjat dra lite i kopplet.

Jag får träna på det tillsammans med klickern och utan västen. Men det är ju så himla kallt utan vantar och det är svårt att ha på sig vantar när man ska klicka och hålla på med korv m.m. Jag får ta träningen på kortpromenaderna istället.

Hittade ett litet roligt klipp på youtube, nåt att lära Pelle kanske. Har tänkt att lära honom ett trix till jul som vi kan visa upp. Just nu står det mellan cross(Videon) och sitt fint.

http://www.youtube.com/user/kikopup#p/u/3/aLqmmn7iBVo




Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0