Heej!

Idag hade jag och Julia våran gympalektion. Det gick jättebra och jag tyckte att det var väldigt roligt också! Vi fick VG+ i betyg, planeringen var ett solklart MVG men eftersom vi inte visade hur man gjorde slagen med boll och över nät (vi visade ju med racket)kunde vi inte få de på leldarskapet, lite surt. Men nu är det iallafall skönt att ha det gjort.

Både igår och i morse hade jag jätteont i huvudet och mådde illa, men jag var tvungen att gå till skolan p.g.a. vår lektion. men efter gympan mådda jag bra igen fast nu på väg hem började jag må dåligt igen, jobbigt.

När jag kom hem klippte jag en av Pelles tassar så att han inte ska få så mycket snöklumpar i dem. Jag smörjde också på lite tasssalva.

Nu måste jag verkligen plugga! Har spanska prov imorgon och jag har inte ens börjat öva, men det är bara ett litet prov. Några glosor (25 typ), ackusativ och dativ objekt och en hörförståelse.

Pelle på språng...


                           



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0