Heej!

Idag har det varit en riktig aktiv dag! Det började med att jag gick upp halv åtta (!!!) Jag och Pelle var ute och gick i 40n minuter, sen avslutade vi med lek och bus i trädgården. totatl var vi  ute i 70 minuter. Supermysigt!

Sen kom mamma och hämtade noss och vi körde till Robert och Linda. Pelle földe med. Vi hde det jättetrevligt och vi bakade lussebullar, pepparkakor, mandelmassabollar och havrekakor. Pelle fick vara i hallen, det gick bra, ibörjan var han lite orolig eftersom det var ett nytt ställe och massa folk men han vande sig snart.

När vi skulle åka hem sa pappa att ghan var borta ända till fyra och då åkte vi hem till mamma en stund och myste.
När klockan vasr fyra gick jag och Pelle tillbaka och innan gick vi in lekte vi en stund i snön, Pelle älskar snö.
Hann också klickerträna lite fot också, Pelle är så duktig!

Jag har kommit på en sak. Vi har en trädgård med en högre "platå" och den höjden askulle man lätt kunna inhägna så att det blir som ett rasthägn. Vi är nästan aldrig där uppe och det är ju bara bra om vi kan göra nt bra av det. Lekstugan kanske vi ska göra om till hundhus. Ja det blir roligt! Nu ska vi bara leta reda på något bra staket.

Nu ska vi snart gå till Djorde och fira hans 45 årsdag, det blir säkert mysigt.



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0