Hej!!

Idag har jag inget plugg så jag behöver inte skriva npgot jättekort, allting är inlämnat och klart (förutom SOn till nästa fredag).
Idag hade vi sovmorgon till 10,20 men jag  gick ändå upp vid 7 för att bli klar med NOn, slutresultatet blev snyggt och jag är nöjd, jag gjorde så gott jag kunde.

Först hade vi SO, vi fick reda på våra betyg. jag fick MVG i svenska, jag är förvånad för jag trodde inte att det var ett av mina starka ämnen, men min lärare tyckte att jag hade utvecklats mycket och förtjänade ett MVG, mitt första! I SOn fick jag VG, men han lovade nästan att jag skulle få MVG till våren. Jag behövde bara ett MVG till och det var han säker på att jag skulle få, jättekul!

sen hade vi engelska, musik och bild. jag blev klar med mitt självporträtt i bilden och jag tror den blev hyfsta bra.

När jag kom hem gick jag ut med Pelle, klickern och korvpåsen till berget. där var vi i 45 minuter, jag tcker att Pelle har blivit mycket bättre. Han blir fortfarande jobbig ibland men innan skulle man inte ens kunna vara ute när han var lös och utan täcke på sig utan att han blev jobbig.

Sen åt vi en god middag, vi klädde upp oss och sen åkte vi till Operan. -Vi såg på musikalen Sunset Boulevard, vi satt på andra parkett. Det var väldigt roligt, man såg allting från ett annat perspektiv och man kunde sitta och kolla ner i publiken också. Musikalen var jättebra! I böjan var den lite svår att förstå men när man fatatde vem som var vem var det en spännande historia.



Imorgon är det lördag och det är inplanerat. Kanske ska vi slappa hemma och då kommer ajg att bada och trimma Pelle antagligen hela dagen eller så åker vi in till stan, julhandlar lite, kollar på julpyntet och miljötränar Pelle. Vi får se hur det blir.



Ha det bra! och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0