Hej!

Hej!
Jag har tänkt på att jag inte skriver så mycket om Pelle och Pelleträning i bloggen, som jag hade tänkt från början. Jag kommer försöka skriva lite mer om Pelle och lite mindre om tråkiga saker som skla, läxor m.m. Antagligen kommer jag inte kunna uppdatera lika ofta men det blir förhoppningsvis roligare att läsa.

Idag gick jag upp vid nio och gick ut med Pelle. Jag kör nu med klicker och korvpåse (och kalla händer) och det funkar jättebra! Promenaderna går finfint.

Jag har också hittat Pappas kamera, den kan filma så jag har spelat in några klipp när jag och Pelle har tränat. Jag harockså laddat upp dem på facebook så att jag kan visa dem här.
Här kommer ett klipp som jag spelade in igår när vi tränar på fot.



Pelle är väldigt duktig och han har en bra position bedvid mig. Det jag klurar på är hur jag ska få honom att sätta sig bredvid mig, i utgångsposition. När jag säger sitt sätter han ju sig men han vrider sig massa och får helt fel position. Hmm.

Här är en till film där vi övar på cross, då ska han ligga ner och ha ena tassen över den andra. vi började med detta i förrgår så han har lärt sig väldigt snabbt! (och ignorera det dammiga golvet!)



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0