Hej!

Nu när Pelle är frisk kan vi börja träna igen. Vi har övat på att han ska sätta sig i utgångsställning och det har gått bra, Jag började med att stå nära en vägg så att han inte kunde vrida sig när han satte sig och nu sätter han sig själv, han är så duktig! Jag filmade lite också så här kommer det:



I slutet av filmen tröttnar han lite och börjar leka med grisen istället (längre ner), men annars tycker jag han var duktig!

Pelle fick massa julklappar och bland dem en rosa gris som grymtar(ibland är det bra att ha med Pappa i djuraffären, han kunde inte låta bli att köpa den. haha.) Pelle har tyckt att den var lite läskig men sen mitt i träningspasset bestäme han sig för att grisen var jätterolig! Här kommer en film:








Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: eahunddagis

Tack så mkt :)

2010-12-26 @ 21:09:43
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0