Hejj!

Hej, jag kunde inte blogga igår för vår uppkoppling försvann. Men vi var iallafall på HDK´s julmarknad och röhskas resturan där vi åt Lunchbuffé. Vi köpte också en fin klänning till Ella som hon ska ha på julafton.

Idag hade vi pyssel fram till lunch, vi skrev dikter, målade stjärnor och limmade i tidningar. Typ. Sen hade vi gympa och engelska(pyssel såklart). Vi fick reda på vad vi fick för betyg på NOn, jag fick MVG, wohooo! Jag hade verkligen inte väntat  mig det, men det är ju superkul!

Anna var sjuk idag så Pelle har haft sällskap hela dagen. Snart kommer Pappa och hämtar oss och våra grejer. Idag borde jag plugga So och kanske läsa igenom NOn igen eftersom vi ska ha genomgång imorgon.


Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0