Hemmadag!

Åkte inte till mormor och morfar idag för att baka. Pelle mådde inte så bra, och det kändes inte rätt att lämna honom då. Så jag och Pelle hade en mysig hemmadag istället.
På morgonen gick jag och Ella och Anna och köpte en fin julgran. Och sen åkte dem för att baka. 

Pelle har ätit lite ris och jag har gett honom vatten regelbundet idag. Han kräktes två gånger under natten och en gång under dagen. Han är fortfaradne slö men jag tror han är på bättringsvägen. :)

Det är så tråkigt att inte kunna träna med honom. Nu när jag har så mycket tid hade det varit perfekt att öva in lite nya saker. Jag får titta och läsa lite på internet och få mer inspirastion på vad jag ska hitta på sen när han är frisk igen :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0