Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Det snöar väldigt mycket ute just nu.

Jag har varit ute med Pelle, han fick springa omkring lite lös och då blev han sådär jobbig igen. Jag kom på att jag hade klickern och godis i fickan och blev väldigt glad! vi tränade lite och han blev mycket bättre. roligt!

Sen när jag kom hem lagade jag makaroner och köttbullar till mig och Ella, Mamma och Anna är på IKEA. Det blev väldigt gott.

Jag var också med i en tävling hos Posh dogs, man skulle gilla deras facebookprofil ochs sen skicka in de bästa bilderna till dem. Håller tummarna för att jag vinner, priserna var prresentkort hos dem på olika stora summor.

Nu, åter till skrivandet.




Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0