Min önskelista!

hmm, jag vet att jag precis bestämde att den här bloggen skulle vara lite mer hundig men min önskelista bestär till stor del av hundsaker så jag lägger upp den här ändå!

  1. Pengar eller presentkort på H&M, GinaTricot och BikBok. (Jag och Anna brukar gå ut och shoppa alla mina kläder efter jul och min födelsedag eftersom jag annars tycker det är så tråkigt att handla kläder)
  2. Zoom-objektiv till min kamera.(skulle behöva det eftersom jag har det objektivet som kom med och med det kan man nästan inte zomma något alls. Och så behövs det ju på MyDog också:))
  3. Heldag på MyDog med mamma och själv (helst alla 4 dagar)
  4. Hundboken 2011 (en väldigt bra kalender, jag har använt hundboken 2010 detta året.)
  5. Bok från canis, släpp kontrollen lös. (verkar vara en bra bok som skulle kunna passa oss)
  6. Kurs/er på hundskolan(så vi har något att göra i vår)

Det var den! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0