Nya saker!!!

Igår åkte vi till NetonNet där jag köpte mitt nya zoom-objektiv. (70-300)Det verker väldigt bra och jag får testa den på riktigt på MyDog nästa vecka. En sak som jag inet hade tänkt på var att jag inte kan ta bilder näa med det objektivet, så jag får ha med mig båda objektiven och byta.



Jag fick också två paket från Posten. Den ena innehöll Apportbocken och det andra boken. Apportbocken var mycket mindre än vad jag hade trott men som tur var passade den ändå Pelle. Vi har börjat träna lite med den och han börjar fatta poängen nu.



Haha boken var otroligt tjock! Men den verkar verkligen superbra! Får passa på att läsa mycket nu när det är lov :)





Sen för några dagar sen var jag och Anna in till stan för att köpa upp våra juklappspengar på mellandagsrean. Köpte MASSA saker men jag har bara hunnit ta kort på några, men tröjan är faktiskt väldigt fin!


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0