Picknik på spårvagnen

Heej! Idag har varit en väldigt skön dag. Jag började klockan 8,10 med hemkunskap, vi bakade Lussebullar. Det blev jättegott, jag som inte ens brukar gilla de lussebullar.
Sen hade vi Svenska/SO och engelska, jag blev klar med engelskan och lämnade in den, skönt!
Lunch och sen Musik och bild. Vi sjöng massa mysiga jullåtarr på musiken och bilden gick ganska bra den med :)

När vi hade slutat  hängde vi kvar i skolan en stund men sen gick jag och Livia till hemköp. Jag skulle köpa lite gott till kvällen eftersom pappa skulle på fest och vi är hemma. Jag köpte 7up och chips, sen köpte vi också marabou vintervit och Mentos.

Sen tog vi spårvagnen, men ingen av oss ville ut i kylan så vi satt kvar i vagnen tills vi hade ätit upp chokladen och mentosen. När vi hade ätit upp åkte vi hem igen. Supermysigt!

Har varit hemma ett tag nu. Jag klippte också Pelles klor, får öva lite mer på det för han tyckte det var lite jobbigt. Efter kloklippningen fick han ett stort ben att gnaga på. Ella är hos Elvira så jag och Anna är hemma själva. Jag ska snart laga korv stroganoff.




Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0