Tjaaa!

Skola idag, gick jättesent men komändå inte försent :). no, so, so och gympa på schemat idag, helt okey dag. på Son läste jag upp mitt kåseri, egentligen hade jag tänkt be tomas att läsa men sen eftersom det är en del av svenskadelen att prata, så gjorde jag det ändå. Jag är stolt över mig själv. På väg hem träffade jag Karin vid spårvagnshållpaltsen men hon skulle gå hem så jag följde henne.

Sen när jag kom hem gick jag och pelle ut på berget och gick omkring lite. Pelle var lös hela tiden och det gick jättebra, några gånger blev han lite jobbig men då hade jag klickernm och korvpåsen redo. Det var verkligen mycket snö på Berget, snön nnådde ända upp till Pelles mage och på vcissa ställen ännu högre. Och när man gick sjönk man nästan alltid ner i något hål. Men både jag och Pelle tyckte att det var roligt ändå. Vi var ute i en trekvart och sen snubblade jag i snön så mina händer frös ihäl typ. Innan vi gick in fick Pelle leta efter min mössa (som jag hade "tappat") två gånger. Sen gick vi in till den väntande duschen.

NU MÄSTE JAG SKRIVA!!! det ska vara klart imorgon och jag har ingen koll på vad jag gar gjort, men vi har iallafall sovmorgon till 10:20 imorgon så jag hinner nog jobba lite imorgon bitti också!




min favoritsnöbild på Pelle.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0