Första advent!

hej! idag är det första advent, jättemysigt.

vi började dagen med att åka till mormor och morfar och gå i kyrkan som ligger där, efter gudstjänsten gick vi upp till deras lägenhet och åt lunch och kaka och pepparkaka och firade mammas födelsedag en gång till :)

Pelle fick stanna hemma, Tippo och han kommer ju inte helt överens. det är nog mycket mitt fel, lite för velig kanske.

sen kom vi hem, jag gick ut med pelle. utan reflexvästen... det gick bra tilll en början men sen gick vi förbi en familj med roliga barn och efter det blev han helt galen´. det är inte kul och man blir på så dåligt humör. Det som hade börjat som en mysig promenad blev bara helt hemsk i slutet. jag var tvungen att ta på honom västen igen för att vi skulle komma hem igen. Tråkigt. vi måste miljöträna honom mycket mer!!!

sen har jag bara legar här i min säng och slappat/deppat/surfat på datorn.












nästa vecka ska vi till pappa, då får ni se ännu fler bilder för jag har inte så många på denna datorn :)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0