GLAD!!

Hej! nu är jag hemma efter en härlig promenad med Pelle, jag töänkte ta en lång promenad men av någon anledning blev den inte så lång :o

Pelle var iallafall jätteduktig! han gick fint i kopplet och när vi kom till vår gata släppte jag honom. han gick fint och nosade lite i vägkanten och när vi kom fram till huset gick vi in till trädgården och busade. jag tog också av honom reflexvästen. det var jättekul! Pelle var inte alls jobbig och vi hhade jätteroligt i snön.

jag är så glad att han inte blev sådar jobbig som han blir ibland :) mamma berättade också att på henens promenad hade han också gåttt bra, det kanske håller på att gå över.

Snart kommer mamma och hämtar oss, vi ska åka till bion, vi ska se den senaste Harry Potter filmen.

några bilder från i somras :)





.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0