Kallt!

hej, det är superkallt ute nu -8 grader, brrr!

Idag har jag och mamma och Ella varit på öppet hus hos hvitfeldska och ingrid segerstedt. hvitfeldska var Jättestort och jag tror inte det är något för lilla mig :O men ingrid segerstedt däfemot var jättemysigt!, små mysiga lokaler, lärarna som ville vara där och så ligger det jättefint nära avenyn. mn det är många skolor kvar att titta på men just nu ligger Ingrid Segerstedt klart etta!

var ute med Pelle för en stund sen och hjälp vad kallt det var! jag har nog inte så bra vinterkläder tror jag, jag har bra skor och Vantar(köpte dem idag, bild kommer!), men jag har inga bra byxir (bara jeans). men Pelle var iallafall jätteduktig och vi var ute i en timma. trevligt.

Mamma och Ella är nere och hämtar thaimat och Pizza(till Ella), det ska bli en riktigt mysig slappkväll här.

ha det bra!


mina nya, fina, varma och mysiga vantar!

mina nya, fina, varma, mysiga och ulliga vantar!




en liten (stor :o)svart hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0