Ny blogg!

Hej, det här är min och min pudel Pelles blogg.

Jag heter Ebba, jag är 15 år, går i nian på världens minsta skola i Göteborg, och jag är helt såld på hundar. :P

Min hund heter Pelle, han är en storpudel som just nu är 7 månader gammal. Han är lite galen men för det mesta helt underbar, han tror att han är en liten knähund och försöker alltid krypa upp i knät eller i soffan(fast den är förbjuden)

Jag och Pelle har gått två kurser, den första var en valpkurs på hundens hus, och den andra hette fortsättning vardagslydnad. det är verkligen skitskoj att gå på kurs och jag hoppas att vi kan vara med i många fler kurser i framtiden.

antagligen är designen ganska ful just nu, och jag är inte så bra på sånt, men antagligen kommer den fixas nån gång. hoppas jag.

ett annat stort intresse som jag har är fotografering, så jag hoppas att jag kommer orka visa mycket bilder här på bloggen.

vi börjar iallafall med en bildbomb på Pelle när han lekte i trädgården med sin blåa bitring. han var väl 5-6 månader där skulle jag tro.






















Ha det bra!

//Ebba och Pelle


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin sida och vilka härliga bilder :-)

kram från mig

/maria

2011-01-15 @ 17:12:19
URL: http://tassintryck.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilken fin blogg och vilka härliga bilder på Pelle! Han är verkligen superfin!



Kram



helena

2011-02-17 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0