Plugg väntar...

Halloj!
Nu har jag kommit hem från skolan. Helt okej dag, jag glömde mina gympakläder, det var ju inte spwecciellt smart :o Jag hade faktiskt en stressig morgon! Vi hade matte(utan lärare, vård av sjukt barn), SO, gympa och sist engelska. jag började på mitt SO arbete, vi ska skriva lite om I- och U-länder, jag skrev lite om Kambodja på lektionen(ska snart fortsätta tänkte jag).

Det är fortfarande kallt och snöigt ute men Pelle måste ju ut. Vi kör lite kortare promenader och mer tänka övningar inomhus.

Jag är hos pappa nu så det finns massa fler bilder på denna datorn, här kommer några.



Tippo




min mormors och morfars hund

ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0