Torget ikväll

Halloj! nu sitter jag hemma och pluggar, har gjort klart matten och funderar på om jag ska börja på SO´n eller NO´n, hmm.

ganska skön dag i skolan idag, fick skjuts  och sen slutade vi innan lunch för att våran mattelärare var sjuk (hon är alltid sjuk precis innan prov, alltid!). men jag stannade kvar och åt eftersom jag skulle hämta Ella och hon slutar inte förräns halv två. När jag kom gick jag först till affären och köpte pengar till min mobil, och sen gick jag upp till mamma och hämtade lite saker. Sen gick jag ner och hämta Ella klockan halv två. :)

Pappa kommer hem halv 6 och då ska vi åka till Frölunda torg. Jag behöver ett uteställ, Anna behöver ett "inneställ" , Ella behöver typ Leggings eller nåt. Antagligen äter vi på McDonalds också, gott!





ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0