Helt underbart

Helt underbart väder idag! Vi har varit ute i strort sett hela dagen. Jag passade på att träna lite i trädgården med Pelle och det gick faktiskt riktigt bra! Sen så hittade jag windows movie maker så dessa filmer är mycket snyggare än de tidigare.
Här tränar vi inkallning, jag tycker att det gick ganska bra. Han är lite sen i början och han hoppar upp lite mot mig i slutet men annars var det bra.
Nästa film är fritt följ. Här blev jag förvånad över hur mycket han kunde och vad bra han var. Vi gjorde tre svängar och 3 raksträckor i följd och han hängde med bra. Jag gav honom små korvbitar i svängarna för att stötta honom lite.
Imorgon är det påskafton och då ska vi äta massa godis! :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0