Jag vann! Jag vann! Jag vann!

Wihoo! Jag vann Eahunddagis bloggtävling! Det är nog min första vinst någonsin :) Snart får Pelle ett till snyggt halsband.

Nu är det äntligen påsklov, jag har sett fram emot det men på grund av att jag har varit sjuk ien vecka kommer jag att behöva plugga en del under lovet. Men ändå, et lov är alltid ett lov, och det är positivt!
Här är veckans schema:

Lördag: åka och shoppa med Anna
Söndag: Kursstart viltspår, bygga teknik
Måndag: Vaccinera Pelle och kanske öppet hus(vet inte om de har öppet under lovet)
Tisdag: Bygga teknik, skriva teknik

Någon dag ska jag försöka få in en hundpromenad runt sisjön, bara det blir fint väder så är det nog inga problem att få med resten av familjen.



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0