Sommarkänslor <3

Nu är det påsklov! Våren känns verkligen nu.

Imorse gick vi upp klockan halv åtta och åkte till veterinären. Pelle skulle få sin ettårsspruta. Pelle blev ganska stressad och orolig där eftersom det var många nya dofter och hundar. Veterinären var snäll tyckte Pelle och han märkte nog inte ens sticket. Efteråt nä vi skulle betala, när jag hade uppmärksamheten åt något annat håll så markerade han på disken. Det har han aldrig gjort förut så jag blev väldigt förvånad, men disken var av plåt så dem var nog vana vid det.



Över lunch gick jag ocgh Ella på en skön promenad i solen, det är verkligen sommarvärme. Jag, som brukar frysa gick i shorts och en skjorta. Vi gick en runda mot affären, där gick Ella in och köpte glass. Sedan gick vi tillbaka via skogen där det finns en bänk. Där satt vi i solen och åt glass och kollade ut över staden. Mysigt!



Ella höll i Pelle nästan hela tiden och dom är duktiga tillsammans. Trots att Pelle är långt över midjan på Ella så lyssnar han bra på henne.




Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härliga bilder! Ella och Pelle är gulliga tillsammans!

2011-05-10 @ 22:40:53
URL: http://www.galjar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0