1 januari

Herregud jag vaknade klockan halv ett idag! Ioförsig gick jag inte och la mig förräns klockan 4. Pelle är helt oberörd av fyrverkerierna, det smällde ganska mycket precis vid tolvslaget så vi hade förbrett oss med att plocka fram ett stort märgben. Pelle åt bara på det och jag kunde stå i fönstret och njuta av de vackra fyrverkerierna ändå. Alla andra människor som var med oss gick upp på ett berg i närheten så jag och Pelle firade det nya året helt själva. Men det var skönt att inga kunde stressa upp honom ändå.

Jag var nyss ute med Pelle på en tvåtimmarspromenad. Pelle är verkligen jättedutig nu på promenaderna, han struntar i "gåare", löpare, cyklister, barnvagnar m.m. Det enda är andra hundar och det är ju fför att han tycker att det är så himla roligt. Barn kan han också bli lite orolig för. Jag är säker på att det också kommer att lösas.
Vi avslutade promenaden med att kasta tennisbollen några gånger, det var lite klurigt eftersom det var nästan helt mörkt men Pelle var så duktig på att leta så det gick bra iallafall.


Trött och glad efter promenaden.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0