beställt!!!

Jag är sjuk idag också, segt för igår och idag är favoritdagarna i veckan. Men jag har iallafall beställt gejerna från PoshDogs för de 1000 kronorna jag vann. Så här blev det:


Tuben 150 kronor
lavendelschampo 500 ml 250 kronor
tassalva 60 ml 270 kronor
rundsytt läderhalsband från hurtta 250 kronor




Jag tror att grejerna blir bra och jag är nöjd över mitt beslut.




Jag vet dock inte hur jag ska göra med kurserna. Jag anmälde mig till en aktiveringskurs på hundskolan där man skulle göra lite problemlösning, cirkustrick, nosövningar m.m. Men de hade inte några inplanerade datum, de trodde att det sulle bli en kurs nu till våren men de visste inte när. Ska jag vänta tills den börjar eller ska jag istället anmäla mig tilll en rallylydnadskurs på hundens hus? Den kursen börjar inte förräns antingen mars eller april.

Samojed


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0