Finingen!

Jag gick upp ganska tidigt imorse för att vi skulle hinna med en morgonpromenad, de övriga dagarna har vi vaknat så sent så att den första promenaden var mitt på dagen. Men jag kom upp och för att inte fördröja promenaden ytterligare gick jag ut i pyjamasen, haha men jag hade såklart jacka och termobyxor utanpå. Jag tog med mig kameran och tennisbollen för jag tänkte att jag skulle kasta ite på ängen, men precis när jag hade kommit fram och kopplat loss honom kom det två små barn som skulle åka pulka... det var bara att koppla Pelle igen och fortsätta promenaden. Pelle blev lite sur då men för att gottgöra honom kastade jag lite i trädgården när vi kom hem. Några fina bilder blev det iallafall.



vänta...



vänta...



...VARSÅGOD!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0