Häjj!

Jag skrev ett inlägg aldelles nyss mend et försvann så får börja om...
Pelle och jag gick på en utflykt till ängen nu på eftermiddagen. Pelle fick springa runt lös och ibland fick han ha sin "kongboll", då blev han jätteglad och sprang upp och ner för kullen. Han kom ändå direkt när jag ropade, han är så duktig!
Lite ledsen blev jag ändå när jag upptäckte att jag hade tappat min klicker, det var för mörkt för att leta så jag får komma tillbaka imorgon och se om jag kan hitta den.
Har tjatat på pappa hela kvällen att han ska ladda sin kamera så att jag kan filma vår träning, jag hoppas han har fattat det nu... så förhoppningsvis kommer det upp en film senare ikväll.





Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh så söt han är :)

Och vilken härlig blogg du har!

2011-02-09 @ 18:04:53
URL: http://pudlarochparlor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0