heej!

Fortfarande sjuk... dock lite friskare så jag och Pelle tog en mysig långpromenad under förmiddagen. Han är verkligen mycket bättre, lugn och inte stressad alls i kopllet. Behöver knappt använda klickern. :)



Nu när jag har varit sjuk har jag hittat massa saker jag vill göra med Pelle. Först lägret då. problemet är bara att jag har hittat ett till läger som också verkar jättebra! Det är blå stjärnan som anordnar det ganska nära Gbg. Jag skulle nog få gå på båda om jag betalar den ena men tänk om jag går på den första och det inte alls var kul. Båda verkar spännade och roliga så det tål att tänkas på.



Sen har jag också hitatt en prova-på-att-spåra-endagars-kurs som blåstjärnan anordnade. Jag tror att det är ungefär likadant som det som hundskolan gör men denna kursen kostar bara 350 kronor! Jag tycker att jag borde få gå på både den och en annan kurs på hundskolan för då blir det totalt 1300 typ men om jag hade gått EN kurs på hundens hus hade det kostat 1500 kronor. Så det är ju jättelogiskt att jag borde få båda två...tydligen håller inte pappa med mig...



Hur som helst ska jag försöka plugga lite nu så jag inte blir så mycket efter när jag kommer till skolan igen.Bilderna kommer ifrån en is-utflykt vi gjorde för några veckor sedan.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0