Hejj!

Vad jag är dålig på att blogga...

Men jag har iallafall varit på MyDog. Jag var där alla fyra dagar och träffade många fina hundar. Tagit massa bilder och köpt en hel del fina grejer. Jag visar senare vad jag köpte men här är några av de bilderna som jag blev mest nöjd med. Det var ganska svårt att ta bra kort därinne för man kunde inte använda blixten för då blev bilderna för mörka, utan blixt var det svårt att få skarpa bilder.

 

Old english sheepdog



Är inte säker på vilken ras detta är.. en spets är det iallafall.



Bearded collie




Lurcher (tror jag...)



Cesar Millan. Han var där på lördagen men det var så mycket folk så man hörde inte riktigt vad han sa. Men han var väldigt glad och trevlig och gick runt och hälsade och tog kort med folk m.m. Det var lite synd att man inte hörde vad han sa men det var riktigt roligt att se honom på riktigt.




Staffordshire Bullterrier. Denna hunden snubblade över hopphindret i agilityn och det var ren tur att jag hade kameran fokuserad på just det hindret.

Jag har många fler men de kommer senare.

Skolan har ju dragit igång också... inte så kul. En termin full med nationella prov, gymnasieval och slutbetyg. SUCK! jaja, jag får göra mitt bästa och se fram mot helgerna.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0