Jag lever!!


Det har varit väldigt länge sedan jag skrev här sist. Men,men... Imorgon är det äntligen MyDog! biljetterna är redan inköpta för alla fyra dagarna så vi slipper stå i kö. Mamma ska följa med mig på lördag och de andra dagarna går jag själv. Måste snart packa ner kameran+objektiven, liten stol som man kan bära på och lunch och drickaHoppas det inte väger för mycket bara.

Jag har lärt Pelle att vinka också. Dock har vi inte fått så bra stimuluskontroll på det. Jag hoppas få låna någons kamera så jag kan filma det.

Det går tydligen inte att ladda upp bilder på den här datorn så det får bli ett lite tråkigare inlägg. JAg kommer ju att befinna mig på MyDog de närmaste timmarna så då kan jag nog inte uppdatera så mycket. Jag kommer nog ta många bilder som jag läggr upp efter helgen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0