Jag vann!!

Yes, jag vann fototävlingen hos PoshDogs! (ioförsig var jag tydligen den enda deltagaren men ändåå!) Så imorse fick jag ett mail från dom där det stog grattis för förstapriset och att jag skulle höra av mig till dem angående vad jag vill ha för 1000 kronor. 1000 KRONOR!!! Helt otroligt ju. Så nu får jag kolla igenom deras hemsida och bestämma mig för vad jag vill ha. JAg tror att företaget egentligen riktar in sig mer mot mindre hundar eftersom halsbanden och hurtta-täckena bara finns i små storlekar. Men det finns många andra saker det är bara det att det är så himla svårt att bestämma mig.

En annan sak jag måste besstämma är vilket gymnasium jag ska gå på. Idag var jag på öppet hus hos både Polhem och Donner, Polhem var fyrkantigt, segt och tråkigt, aldelles för stort. Men Donner gillade jag  verkligen. Eleverna var trevliga och verkade nöjda (det är en ganska liten skola, 500 pers. ungefär) Och schemat var ihoppressat i noll håltimmar och långa lektioner. Onsdagen är lektionsfri, det kan ju vara ganska skönt också.

Usch vad trött jag är nu, har inte ätit något sen lunch. Pappa är och handlar middag och sen tror jag faktiskt att jag går och lägger mig.








Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0