Mums!

Pelle ligger nu och smaksar på en toarulle inkladdad med massa skinkost, mums! Han fick sitta och vänta medans jag gömde den men sen var det full rulle när han skulle hitta den, han blev så ivrig så han visste först inte åt vilket håll han skulle åt. haha inte en så bra taktik om man ska hitta något snabbt :)
Jag spelade in tre filmer igår men youtube eller blogg har bestämt sig för att motarbeta mig idag, men dom kommer! nån gång :)



Nu är det helg och den kommer jag spendera med mycket plugg, började må dåligt igwen idag men jag hoppas det går över. Imorgon är det en rally-lydnads tävling i hultafors som ligger mellan gbg och borås. Det hade varit jättekul att gå och kolla på det eftersom rallylydnad är en sport jag är väldigt intresserad av. Men jag kan ju inte åka dit själv utan behöver någon med bil med mig...



Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0