Bilder från min iphone


Kommentarer
Postat av: Edith

Hej, Vad kul att ni hittade till min blogg. Vilken trevlig blogg du har. Colliekramar

2011-07-14 @ 19:52:09
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: Ludde

Hej! Roligt att ni tittade in hos mig! Jag är liksom en hel bunt med raser. Min pappa är en lagotto och mamma är en blandning av mastiff, rottweiler och boxer. Nu är jag tre år och väger nästan trettiofem kilo. Jag har aldrig varit på någon utställning eller tävlat utan matte och husse har mig som sällskapshund. Jag gillar verkligen att vara sällskap till dom, för matte lagar väldigt god mat och husse ser till att jag ofta får gå lite längre promenader även om det är dåligt väder. Dom hade alltid sagt att när dom blev pensionerade skulle dom skaffa en hund, så dom skulle vara tvungna att gå ut och promenera. Jag är deras första hund, så det är mycket dom behöver lära sig. Jag försöker lära dom, men ibland fattar dom inte alls vad jag tycker är väsentligt... Kramis!

2011-07-14 @ 23:18:05
URL: http://hundenluddesblogg.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Tusen tack :)



Jag fotograferar med en Canon 7D (hade tidigare en canon 400d, skitbra kamera det med!) och på bilderna du kommenterade på hade jag ett objektiv som heter canon 100mm 2.8



inställningarna är olika från bild till bild, men jag brukar alltid ha stor bländaröppning. Lycka till!

2011-07-16 @ 11:30:15
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: vilka bra bilder :D

2011-07-23 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0