.

Pelle har börjat sova i min säng! Jag har inget emot det, utan tycker bara det är väldigt mysigt. Innan har han inte gjort det och jag tror att det kan bero på att han har haft så mycket päls. Nu när han är så liten och har så lite päls så kanske han fryser lite och tycker att det är skönt i sängen. Innan har han nog tyckt att det har varit för varmt.
Ibland blir det lite trängt men då räcker det med att jag puttar lite på honom så flyttar han sig.  

Jag antar att Våren för med sig lera och slask. Nästan efter varje promenad är Pelle slaskig och smutsig (jag är glad att han är korthårig). Extra blöt blir han när vi har varit och kastat boll på ängen, men det tycker jag man får stå ut med det ett tag om nu våren äntligen är påväg. 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0