Glömde blogga igår..

Jag glömde blogga igår men såhär såg det ut då.

Jag fortsatte att klippa träd och Pelle fick gnaga på ett märgben. Det var riktigt trevligt, lite kallt blev det i slutet men det kändes ändå att våren var påväg.




Idag fick jag mitt första nummer av tidningen brukshunden, en tidning man får om man är medlem i brukshundklubben, vilket jag precis har blivit. Jag har inte hunnit läsa den, men jag har bläddrat lite i den och den verkar väldigt bra. Lagom lätt att läsa, några enkla artiklar och några svårare och mer komplicerade reportage. Bra! Såhär ser den ut:

 

Jag har även hunnit klura lite på de korsord som fanns i tidningen. Juniorkrysset klarade jag ganska snabbt så det ska bara skickas in, men det riktiga krysset var svårt... Så här långt har jag kommit, men priset var riktigt bra (Boken med sikte på tian, den skull ejag gärna vilja ha) så jag kommer att klara det!


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0