internationella kvinnodagen!

Idag är det internationella kvinnodagen. Ett ♥ till alla kvinnor jag känner!
Och så är det semmeldagen :) typiskt att Nöjds stängde precis när vi kom dit, bad mamma att köpa några påvägen hem.


Idag var jag tvungen att bli "sjuk" efter spanska-provet, innan lunch eftersom ingen kunde vara hemma med Pelle eftersom mamma var i Stockholm. Det var mysigt att gå på promenad mitt på dagen, det var soligt och mycket människor ute och gick. Sen på eftermiddagen gick jag och Pelle och hämtade Ella från fritids, vi tog en omväg hem så att Pelle skulle få en lite längre promenix. Nästan hemma träffade vi Anna som också var på väg hem, så det blev en riktig grupppromenad. Pelle uppskattade det mycket men och han blev nästan lite för uppspelt, nu sover han gott iallfall.

På söndag så ska jag och Mamma och Pelle på en agility-träning någonstans tillsammans med Timmy som jag har skrivit om i ett tidigare inlägg. Jag tror att det blir kul, det är ett (gratis) träningstillfälle och jag tänkte att det kunde vara bra att se om Pelle är redo för en hel kurs eller om jag ska vänta lite till.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0