Ny tävling på G..

hunddagboken (<-- klicka till vänster <--)har en gissningslek där man ska gissa vilken av hennes hundar som först tar en boll. Man kan vinna en fin bok!

Jag, Pelle och mamma åkte till mölndal där det skkulle finnas ett nytt hundcefé. Det fanns det också men det var stängt... Vi kollade lite genom fönstren och det såg fint och mysigt ut, inte världens finaste läge med en stor led  precis utanför, men det får man väl leva med. Istället tog vi en liten promenad innan vi åkte hem igen.

Tog med kameran men eftersom vi inte gjorde något speciellt blev det inga bilder.



Imorse var det superhärligt väder så jag och Pelle tog en härlig långpromenad runt Röda sten, drygt en och en halv timme var vi nog ute. Det kändes att våren var på väg när solen sken och VÄRMDE, snön smälte och var nästan borta, några människor hade bara shorts på sig och jag tog faktiskt av mig mina vantar!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0