Oj :)

Pelle har bättre inkallning än vad jag trodde..
På morgonpromenaden gick vi förbi fotbollsplanen där jag kopplade loss honom så han fick springa lös. På planen satt det två tjocka kråkor, och när Pelle fick syn på dem satte han full fart mot en av dem.
Jag ropade på honom men förväntade mig ingenting, men han tvärvänder 1 meter innan kråkan och springer till mig istället. Duktiga Pelle, jag blev helt paff men han fick fram massa godisar och sen fick han springa lös igen. Sen hände samma sak någon gång till.


Nu  är jag också anmäld till GHU´s Viltspårkurs, den kommer att börja i april. DEt kommer bli spännande!

(snart kommer Pelles debut på min egengjorda aktiveringsleksak)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0