Slingan

Idag satte jag på långlinan på Pelle och så tog vi en härlig eftermiddags-promenad runt slingan. Eftersom linan är lång fick Pelle springa runt som han ville, men för det mesta håller han sig i närheten av mig. Trevligt var det iallfall och inte alls mycket folk. Jag hade studiedag idag så det vart ingen skola för mig, skönt.

Pelle hittade en jättestor och klumpig Pinne i skogen, såklart skulle han bära mewd sig den och då trassla den in sig i långlinan. Haha, söt var han iallafall, jag filmade lite med min mobil jag ska se om jag kan ladda upp det. Isåfall kommer det imorgon, nu ska vi ut på kvällspromenad och sen sova.

Och så var det ju våffeldagen också, jag har ätit massa våfflor med grädde och färska hallon. Mums!

Nu på kvällen åt vi middag med några vänner och Pelle skötte sig fint! Eftersom hon är allergisk kan inte Pelle vara i närheten av henne, men det gick bra.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0