..

Jag lyckades klura ut hur man fick över foton från min kamera. Så nu kan jag visa vad jag hittade i djuräffären tidigare idag. Först en spårsele, den kostade 189:-, och var väldigt fin! Den hade ringar både på ryggen och på sidorna. Så här såg den ut:

Jag hoppas att jag kommer att köpa den eller att Pelle får den i ödelsedagspresnt(han fyller ju snart år:) ) för vi skulle behöva en bra sele till viltspårkursen.
De andra sakerna är inte lika fina men jag skulle behöva en träapport nu när vi har kommit såpass långt i den träningen. kostar 80;-.Apporten ser väldigt dtor ut men SÅ stor var den inte.
Sen hittade jag också en fin klövjeväska, men den har jag inga planer på att införskaffa.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0