Balkongspanare i pudellek!

Imorse tog jag och Ella en mysig promenad med Pelle och Lunar. Jag tog Pelle och ella tog Lunar, han är en lite mer passande storlek för henne. Ellla skulle till en kompis så vi gick dit med en liten sväng förbi fotbollsplanen. Där satte jag på ett till koppel på pelles koppel så det blev jättelångt och sen fick hundarna leka runt lite på fotbollsplanen.

Det var lite krångligt att hålla koll på kopplen (Jag ville inte släppa dem eftersom jag inte vet hur Lunar är lös och för att jag är osäker på Pelles inkallning när han leker med en annan hund) så de inte skulle trassla in in sig i varandra. Men de tyckte att det var roligt! De ligger på samma leknivå och det är få hundar som gör det, så Pelle tycker att det är superkul!

Det är fortfarande vår ute.. man kan vara ute på vår balkong utan att frysa. Pelle har insett att man kan stå på balkongen och spana över hela grannskapet, att det rör sig massa små männikor under honom. han kommer nog bli en riktig ballkongspanare i vår :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0